Organizacja konferencji to nie lada wyzwanie. Wymaga odpowiedniego planowania i zapewnienia komfortu jej uczestnikom. Warto więc zaplanować nie tylko zakres merytoryczny wydarzenia, ale też wiele innych kwestii, między innymi lokalizację.
Miejsce, w którym odbywa się konferencja ma kolosalne znaczenie dla jej przebiegu. Uczestników warto zaprosić w ciekawe, atrakcyjne pod wieloma względami miejsce. Zamiast organizować spotkanie w centrum miasta, warto postawić na nieco inne okoliczności przyrody i wybrać góry. Są one idealnym miejscem na wypoczynek o każdej porze roku, dlatego też konferencja w górach świetnie sprawdzi się zarówno latem, jak i zimą. Poszukując miejsca na idealną konferencję, warto wybrać Szczyrk. Ten pełen uroku ośrodek narciarski dysponuje szerokim wyborem hoteli i pensjonatów, które funkcjonują także jako prężne ośrodki konferencyjne. Sala konferencyjna Szczyrk pozwoli na zorganizowanie wydarzenia na wysokim poziomie nie tylko merytorycznym. Uczestnicy imprezy będą mogli w przerwach korzystać z górskich uroków – spacerów, szusowania na nartach czy chodzenia z kijkami. To szczególnie ważne w przypadku konferencji trwających dłużej niż jeden dzień – ich uczestnicy po godzinach na pewno będą poszukiwali dla siebie chwili relaksu.
Konferencje Szczyrk to połączenie wysokiej jakości obsługi z tym wszystkim, co mogą zaoferować góry. Warto jednak podczas wyboru konkretnego miejsca sprawdzić, czy sala konferencyjna spełnia wszystkie wymogi i pozwoli na sprawne przeprowadzenie wydarzenia. Ważna jest wielkość sali, liczba miejsc oraz wyposażenie w sprzęt multimedialny. Jeżeli znajduje się on na miejscu, organizator nie będzie musiał wozić go ze sobą, co zdecydowanie będzie dla niego dużym ułatwieniem. Kolejną kwestią jest catering – nawet, jeśli konferencja trwa tylko jeden dzień, konieczne są przerwy na kawę czy na obiad. Jeżeli sala konferencyjna znajduje się w hotelu, będzie to rozwiązanie najlepsze – uczestnicy konferencji będą mogli zjeść posiłki w hotelowej restauracji, a nie korzystać z dowożonego cateringu.