Drukowane materiały promocyjne

W czasach, gdy reklama skupia się przede wszystkim na działaniach w sieci, czasem zapominamy, że równie ważne są drukowane materiały promocyjne. Ulotki, wizytówki, katalogi czy plakaty nadal mają potężną siłę rażenia, jeśli chodzi o budowanie relacji z aktualnymi lub potencjalnymi klientami.

Drukowane materiały promocyjneDrukowane materiały reklamowe w wielu branżach są nieodzowne i nie da się ich zastąpić wyłącznie promocją w sieci. Dlatego warto zadbać o to, by były to druki dobrej jakości zarówno pod względem przygotowania graficznego i składu, jak i chociażby rodzaju i jakości papieru. Katalogi firmowe powinny być eleganckie, przygotowane na dobrym papierze, pełne zdjęć oraz dobrze wykonanych opisów. Dobrze zrealizowany, stylowy katalog podnosi prestiż firmy oraz zmienia jej wizerunek na lepsze. Równie ważnym elementem promocyjnym są ulotki. Trzeba jednak pamiętać, że tylko te najlepsze i najciekawiej wykonane ulotki maja racje bytu. W skrzynkach pocztowych potencjalnych klientów takich materiałów ląduje codziennie naprawdę sporo i tylko najlepsze mają siłę przebicia się i dotarcia do klientów.

Drukowane materiały promocyjne kojarzą się głównie z wizytówkami, służą już podczas spotkania face to face z potencjalnym klientem czy kontrahentem. Taka wizytówka tez powinna być odpowiednio przygotowana pod względem graficznym – im ciekawsza i nietypowa, tym lepiej, bo zostanie szybciej zapamiętana. Warto również pamiętać, by wszystkie materiały promocyjne firmy były spójne pod względem identyfikacji wizualnej. Wizytówki, katalogi i ulotki powinny być opatrzone firmowym logo, mieć spójną kolorystykę i szatę graficzną.

Firma, która potrzebuje dobrej jakości materiałów promocyjnych, powinna skorzystać z usług drukarni online. To rozwiązanie sprawi, że inwestycja w drukowane materiały będzie kosztować mniej, a czas realizacji również się skróci. Drukarnia internetowa jest w stanie wydrukować praktycznie wszystko, na podstawie dostarczonych przez klienta projektów. Nie ma konieczności osobistego kontaktowania się z pracownikiem drukarni, wszystko można załatwić online oraz przez telefon. Dobre drukarnie internetowe wychodzą również naprzeciw potrzebom tych klientów, którzy nie mają projektów czy nawet pomysłów na materiały promocyjne. W drukarniach pracują doświadczeni graficy, którzy są w stanie stworzyć dobre, zaawansowane projekty zgodnie z oczekiwaniami klientów.